התחברות
הרשמה
מה יותר כואב רוק או הליקס קדמי
29 באוגוסט 2022, 00:22
פירסינג
עגילים
3 תשובות
רוק
A
ALINNNN
שואל השאלה:
בהרבה?
Loren vaki
לא בהרבה, אותו כאב פשוט עם הרוק חודש שלם לא יכולתי לגעת באוזן ולישון על הצד ועם האליקס רק שבועיים
A
ALINNNN
באותו הנושא:
מה יותר כואב הליקס קדמי או הליקס במקום רגיל?
מה יותר יפה? הליקס קדמי אחד או שלושה?
תגידו מה יותר כאוב הליקס קדמי או הליקס במקום רגיל???
מה יותר כואב הליקס רגיל או קידמי?
יש לי הליקס רגיל. כדאי לי לעשות עוד הליקס מתחתיו וגם הליקס קדמי כדי שיהיה לי הליקס עליון, ואינדסטריאל?
איזה עגיל יותר יפה לעשות רוק או הליקס קדמי?
אם יש לי הליקס אתם חושבים שאם אני אעשה הליקס קדמי זה יהיה יפה?
מה יותר כואב טראגוס או הליקס קדמי?
הליקס קדמי זה כואב?
לעגיל עשירי מה עדיף לי הליקס קדמי, רוק או הליקס שהוא באמצע של האוזן לא גבוה
היי אתמול עשיתי הליקס קידמי זה הגיוני שהעגיל עדיין כואב לי?