10 תשובות
בלי קשר. שווה לצעוק אני ילד מיקמק
וכן
וכן
תעשה את זה מבלי לחשוש
בטח
לדעתי כן
אבל אל תצפה שיקרה מעבר לנשיקה הזו
אבל אל תצפה שיקרה מעבר לנשיקה הזו
לא מה
שואל השאלה:
כן מהקראש שלי
כן מהקראש שלי
אנונימי
זה נשמע כל כך עצוב...
אבל כן.
אבל כן.
מה בני כמה אתם?
שואל השאלה:
אנחנו בני 14
אנחנו בני 14
אנונימי
נראלי לך על זה
אבל סיכוי גדול שלא יהיה משהו אחרי הנשיקה אז אל תפתח ציפיות
אבל סיכוי גדול שלא יהיה משהו אחרי הנשיקה אז אל תפתח ציפיות
באותו הנושא: