10 תשובות
כן
אבל תאכלי בריא
לא, תאכלי עוד
אנונימית
זה לא בסדר.תוכלי בריא.
כלומר מנה אחת של פיתה עם שוקולד ושוקו בלבד? אם כן - לא.
אם אכלת בתור ארוחות(למשך כל היום מספר ארוחות הבנויות מאלה) פיתה עם שוקולד ושוקו - חד פעמי זה בסדר.
שואל השאלה:
לא זה כול היום
אנונימית
כלומר כל היום את מתכננת לאכול - פיתה [אחת] עם שוקולד , ושוקו ?
אם זה מנה אחת אז לא, את צריכה לאכול עוד וגם אם זה לא כל היום רק זה זה גם לא בריא, הגוף צריך דברים יותר בריאים גם, אבל זה בסדר גם לאכול פחות בריא
שואל השאלה:
^m.y.k
כן
אנונימית
אז לא ., זה לא בסדר.
הכל טוב תאכלי מה שבאלך מה עש