33 תשובות
1.87
176
175 :)
זה תלוי בגובה של הבחורה
אנונימית
1.87/90
לנשום את החזה שלו
אנונימית
176-190.
שואל השאלה:
באמת 75?התשובות פה נשמעות מתחשבות
באמת 75?התשובות פה נשמעות מתחשבות
אנונימי
כמה שיותר גבוה
צב-הולדת ^ תקשיבי גם אצלי זה ככה ואני איזה מטר 80
^^^ למה מה הגובה שלך?
אנונימית
הוקאיי תצא עם מישהי 1.50+
אנונימית
^בהצלחה איתה
אנונימית
שואל השאלה:
הגובה החלומי זה 1.90 אה קשוח לנו הגברים
הגובה החלומי זה 1.90 אה קשוח לנו הגברים
אנונימי
^^אני נגיד 1.60 ובא לי מישהו גבוה אז זה מ1.75 ומעלה
אנונימית
שואל השאלה:
^היי
סתם חח*
^היי
סתם חח*
אנונימי
חח זה לא שלפי הגובה אני בוחרת את הגבר שלי אבל זה בהחלט מעלה
אנונימית
מ1.56 עד 1.65 משהו כזה בין זה לזה
לא פוסלת פחות או יותר מזה אבל זה גובה חלומיי חח
אני אוהבת נמוכים
לא פוסלת פחות או יותר מזה אבל זה גובה חלומיי חח
אני אוהבת נמוכים
אני 57 חבר שלי 86
שואל השאלה:
אני 1.84
^וכן אה צודקת
אבל בדיוק בגלל זה אני לבד עדיין כי לא הרגשתי שמצאתי משהו אמיתי
אני 1.84
^וכן אה צודקת
אבל בדיוק בגלל זה אני לבד עדיין כי לא הרגשתי שמצאתי משהו אמיתי
אנונימי
מה הגובה שלך?
ואגב מי שתרצה אותך באמת, זה לא יהיה בגלל הגובה אלא בגלל מי שאתה.
ואגב מי שתרצה אותך באמת, זה לא יהיה בגלל הגובה אלא בגלל מי שאתה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני גבוה והכל אבל תמיד בני אדם רוצים יותר בכללי ולא רק בגובה איזה ח*רות אנחנו
אני גבוה והכל אבל תמיד בני אדם רוצים יותר בכללי ולא רק בגובה איזה ח*רות אנחנו
אנונימי
^^^ בסדר כשזה יבוא זה יבוא
אנונימית
אני 1.75 אז הייתי רוצה מישהו 1.85+
אבל לא פוסלת גם 1.80 זה נדיר
אבל לא פוסלת גם 1.80 זה נדיר
1.70-80
אנונימית
1.85/"
1.85, גבוה מהממוצע
10-15 ס''מ יותר ממני
לא הבנתי איך הגעת למסקנה שהחלומי זה 1.90, הרוב כתבו יותר נמוך יטמבל
אנונימי
ואגב 1.84 זה מהמם
אנונימית
שואל השאלה:
^תודהה
תמיד שום דבר לא מספיק לי
^תודהה
תמיד שום דבר לא מספיק לי
אנונימי
מה אני אגיד לך
תעבוד על זה:) כי יש לך אחלה נתונים בגובה חח
תעבוד על זה:) כי יש לך אחלה נתונים בגובה חח
אנונימית
באותו הנושא: