5 תשובות
טעם קצת שונה אבל אחלה
שואל השאלה:
יש תודה
לחלב סויה יש טעם של שפיך
יהיה טעם קצת שונה,אבל לא משהו שתרגישי הבדל גדול.
זה סבבה זה לא יהיה ממש אותו טעם אבל זה בסדר