5 תשובות
טעם קצת שונה אבל אחלה
שואל השאלה:
יש תודה
יש תודה
לחלב סויה יש טעם של שפיך
יהיה טעם קצת שונה,אבל לא משהו שתרגישי הבדל גדול.
זה סבבה זה לא יהיה ממש אותו טעם אבל זה בסדר
באותו הנושא: