6 תשובות
שואל השאלה:
@מורפיוס היא כנראה תכריח אותי ללכת בכל מקרה.
אתה מדבר מנסיון?
@מורפיוס היא כנראה תכריח אותי ללכת בכל מקרה.
אתה מדבר מנסיון?
אנונימית
תלכי, ללכת לפסיכיאטר לא אומר שאת משוגעת, הוא יוכל לתת הכרה לטראומות שלך במידת הצורך להציע פתרונות אם תרצי.
בגלל משהו שעברתי הילדות ובצבא אז איבחנו לי בצבא דיכאון ופוסט טראומה, השתחררתי ואחרי חצי שנה הלכתי לפסיכיאטר והיא ביטלה לי את האבחנה בגלל שאין יותר סימנים.
תחום הנפש זה תחום נורא דינאמי, יכול לנבוע מהורמונים של גיל ההתבגרות, מקרים שקרו וכמובן הרוב יכול להשתנות בעקבות טיפול כלשהו.
אם יש לך שאלות את יכולה לרשום לי בפרטי
בגלל משהו שעברתי הילדות ובצבא אז איבחנו לי בצבא דיכאון ופוסט טראומה, השתחררתי ואחרי חצי שנה הלכתי לפסיכיאטר והיא ביטלה לי את האבחנה בגלל שאין יותר סימנים.
תחום הנפש זה תחום נורא דינאמי, יכול לנבוע מהורמונים של גיל ההתבגרות, מקרים שקרו וכמובן הרוב יכול להשתנות בעקבות טיפול כלשהו.
אם יש לך שאלות את יכולה לרשום לי בפרטי
תלכי רק כדי שיהיה לך עוד בן אדם לדבר איתו, מישהו שיבין אותך יותר
שואל השאלה:
אני פשוט מפחדת שאני באמת בן אדם רע ולא שפוי ואני לא מסוגלת לראות את זה מרוב שאני כזאת,
כי הדרך שבה אני רואה את עצמי שונה מאוד ממה שאחרים רואים אותי ואני מפחדת שאני חייה באשליה עם תדמית לא נכונה על עצמי ושאני באמת צריכה עזרה
אני פשוט מפחדת שאני באמת בן אדם רע ולא שפוי ואני לא מסוגלת לראות את זה מרוב שאני כזאת,
כי הדרך שבה אני רואה את עצמי שונה מאוד ממה שאחרים רואים אותי ואני מפחדת שאני חייה באשליה עם תדמית לא נכונה על עצמי ושאני באמת צריכה עזרה
אנונימית
היי,
פסיכיאטרים נוטים להיות יותר קרים ופחות אמפתיים (זאת הכללה לגמרי, יש כאלה שלא) בהשוואה לפסיכולוגים בגלל שהם מסתכלים על הכל מנקודה יותר רפואית. ממליצה לך לבקש מאמא שלך פסיכולוגית במקום. זה נשמע כאילו יש לה נטיות אנוכיות עד נרקיסיזם ולכן תרוויחי מללכת לפסיכולוג.ית בלי קשר למה הסיבה שתלכי. מה שכן אם אין לך בעיה פסיכולוג או פסיכיאטר לא יאבחנו אותך אז אין לך ממה לדאוג. בשביל לאבחן יש צורך בקריטריונים רציניים יותר מאמא שלך שאומרת שאת ככה וככה.
פסיכיאטרים נוטים להיות יותר קרים ופחות אמפתיים (זאת הכללה לגמרי, יש כאלה שלא) בהשוואה לפסיכולוגים בגלל שהם מסתכלים על הכל מנקודה יותר רפואית. ממליצה לך לבקש מאמא שלך פסיכולוגית במקום. זה נשמע כאילו יש לה נטיות אנוכיות עד נרקיסיזם ולכן תרוויחי מללכת לפסיכולוג.ית בלי קשר למה הסיבה שתלכי. מה שכן אם אין לך בעיה פסיכולוג או פסיכיאטר לא יאבחנו אותך אז אין לך ממה לדאוג. בשביל לאבחן יש צורך בקריטריונים רציניים יותר מאמא שלך שאומרת שאת ככה וככה.
לכי ותוכיחי לה שהיא טועה
אנונימית
באותו הנושא: