8 תשובות
כי לתינוקות אין טרפזים והם יותר חלשים
אנונימית
כי זה יכאיב להם מאוד , המבנה גוף שלהם נורא קטן ועדין
אנונימית
זה ממש יכאב להם כל בדיקה שעושים לתינוקות עושים בחלש יותר, מדגדגים אותם בכפות רגליים
הטרפזים לתינוק עדיין לא התפתחו, וזה לא יעזור אם תצבוט אותם שם, אז לכן צובטים את כף הרגל שלהם.
כי לתינוק אין שם טרפזים כי המבנה גוף שלהם נורא עדין
גם אין מה לצבוט פיזית לא תרגיש שם כלום
בנוסף למה שאמרו פה גם כי בקושי יש להם צוואר
זה ממש יכאיב להם אז מדגדגים את כף הרגל שלהם לראות האם הם מגיבים לזה.