2 תשובות
שואל השאלה:
לא טוב
רבע מסלול לא הייתי עם המורה שלי
והוא דיבר ככה :
ימינה ביציאה הראשונה
שמאלה ביציאה השניה
וזה בלבל אותי
כי המורה שלי רק אמר ימינה
ישר
שמאלה
בלבד
לא טוב
רבע מסלול לא הייתי עם המורה שלי
והוא דיבר ככה :
ימינה ביציאה הראשונה
שמאלה ביציאה השניה
וזה בלבל אותי
כי המורה שלי רק אמר ימינה
ישר
שמאלה
בלבד
אנונימית
כשאין תמרורים,
בפניה שמאלה את צריכה לתת זכות קדימה לבא מולך ומימינך
לא משנה בסוג הפניה(דו לדו או חד לדו)
מומלץ עדיין לשים לב לתמרורים שלך בכביש ולהסתכל אם יש מתומן או משולש הפוך(עצור או זכות קדימה) לשאר הדרכים שנכנסים לצומת
בפניה שמאלה את צריכה לתת זכות קדימה לבא מולך ומימינך
לא משנה בסוג הפניה(דו לדו או חד לדו)
מומלץ עדיין לשים לב לתמרורים שלך בכביש ולהסתכל אם יש מתומן או משולש הפוך(עצור או זכות קדימה) לשאר הדרכים שנכנסים לצומת
באותו הנושא: