4 תשובות
להגיד לעצמך שתכלס את יודעת את החומר וגם אפ לא אז לא נורא
xm1
ללמוד שוב מחדש את השיטות.. אין מה לעשות
ללמוד
אנונימית
לשתות מים קרים
לנשום עמוק ולהירגע
מדיטציות (יש ספריית מדיטציות ב יוטיוב)
-להגיד לעצמך : 'אני הופכת את הנגיעה ב לב שלי ל'ריפלקס מותנה',ככה שכל פעם שאעשה את זה אזכור,אבין ואדע את החומר הלימודי יותר ויותר טוב'
אז את נוגעת בלב
אז נושמת, ,סוגרת אגרוף+עוצרת נשימה, פותחת אגרוף ומוציאה אויר
יש גם attengo.co.il
יש גם צמחי מרפא התומכים ביכולות למידה,זכרון וכו

בהצלחה במבחן יקרה