12 תשובות
כן גם אני ככה
הגיוני לגמרי
כן
כן זה קורה גם לי, את נהנת ומשתחררת.
מרגישה בנוח איתן
מרגישה בנוח איתן
כן זה בסדר גמור את אוהבת אותה כחברה
כנראה את מרגישה איתה ממש בנוח כי היא גורמת לך להרגיש בנוח ולא שופטת אותך על כל צעד שאת עושה
שואל השאלה:
גם בקטע שונה לגמריי כאילו אני אף פעם לא מתנהגת ככה ואיך שאני לידה יש אני מעופפת כזאת ושמחה
גם בקטע שונה לגמריי כאילו אני אף פעם לא מתנהגת ככה ואיך שאני לידה יש אני מעופפת כזאת ושמחה
אנונימית
כל בחורה נורמלית ככה חחח
זו חברה לשמור:)
שואל השאלה:
חד קרן מנצנץ דילגתי בטעות סליחהה
חד קרן מנצנץ דילגתי בטעות סליחהה
אנונימית
יש סיכוי שיש רגשות
אני לא אומר סתם. באמת חושב ככה גם מתוך ניסיון אישי
אני לא אומר סתם. באמת חושב ככה גם מתוך ניסיון אישי
אנונימי
הגיוני לגמרי, אני וחברות שלי נראות כל כך שיכורות ביחד והדבר היחיד הנוראי שאנחנו שותות זה קולה
באותו הנושא: