10 תשובות
לא.
האמת שלא
כן
אנונימית
כן,ברור
ממש רק כמה, וגם לא יותר מדי, פעם ב...
לא, את האמת עכשיו אני לא בקשר איתם אבל אני איתם בקבוצה פעילה בוואצאפ. אני שמח שניתקתי איתם קשר כי הם לא יותר טובים מהפעם האחרונה שראיתי אותם
אנונימי
דרך אגב לא היה שום ריב
אנונימי
כן :(