תשובה אחת
אם זה לטווח הארוך לא לגעת! מקווה שלא כתבתי את זה בדיילאי מיידי
אני למשל שמתי סכום מסויים בניירות ערך והייתה ירידה חזקה באמת חשבתי כבר לצאת ולא רציתי להפסיד את הכסף שלי
אבל חיכיתי קצת והיום אני כבר ברווח של 1800 שקל
תחשוב מירידה חזקה מאוד לרווח של 1800
בקיצור בטווח הארוך לא נוגעים