12 תשובות
אוי זה מבאס, אבל בכל מקרה מזל טוב !!! ושתהני לך ביום הולדת
lmao
קודם כל מזל טובב!
ואם זה ינחם אותך לי גם לא אמרו כלום
ואם זה ינחם אותך לי גם לא אמרו כלום
יום הולדת זה חרטא ברטה מי ישמע
תגידי לעצמך מזל טוב, אל תחכי לאחרים
תגידי לעצמך מזל טוב, אל תחכי לאחרים
אווי מבאס
מזל טוב
קודם מזל טוב!!
זה מבאס צודקת אבל תעשי משהו תיזמי איזו יציאה עם חברה או משפחה לכבוד היומולדת שלך
מזל טוב❤
זה מבאס צודקת אבל תעשי משהו תיזמי איזו יציאה עם חברה או משפחה לכבוד היומולדת שלך
מזל טוב❤
אני מבינה אותך לגמרי, זה ממש חרא. אבל תזכרי שיש יום שלם לפנייך, יש פעמים שאנשים פשוט נרדמים ומתעוררים מאוחר או לא שמים לב למה התאריך היום. אל תצפי למשהו אבל גם אל תצפי שלא יגידו לך מזל טוב בהמשך היום.
בכל מקרה, מזל טוב ויום הולדת שמח!3>>
בכל מקרה, מזל טוב ויום הולדת שמח!3>>
מזל טוב!
מבאס, אבל רק בוקר ואולי חברות שלך יברכו אותך בהמשך
בכל מקרה, מזל טוב!!!! 3>>>
בכל מקרה, מזל טוב!!!! 3>>>
קודם כל מזל טובב
תקשיבי גם לי זה קרה כמה פעמים, תנסי לא לעשות מזה כזה עניין ובפעם הבאה שיש לאחת החברות שלך יומולדת אל תכתבי ב00:00 הודעת יומולדת של 3 שורות, תכתבי מזל טוב ותוסיפי לב או משהו
תקשיבי גם לי זה קרה כמה פעמים, תנסי לא לעשות מזה כזה עניין ובפעם הבאה שיש לאחת החברות שלך יומולדת אל תכתבי ב00:00 הודעת יומולדת של 3 שורות, תכתבי מזל טוב ותוסיפי לב או משהו
אנונימית
באסה , אבל מזלל טוב !!
באותו הנושא: