התחברות
הרשמה
יש לי חלק בגוף ששכחתי לשים שם גרם הגנה והוא ממש אדום וכואב מה לעשות?
11 ביולי 2022, 14:30
קרם הגנה
שיזוף
בריאות העור
3 תשובות
אלוורה
ש
שׁוּשָׁהּ
אלוורה
M
My_feelings326
תרטיבי מגבת, תקפיאי ותניחי על האיזור
D
Donna Paulsen
באותו הנושא:
כשאני בים אני שמה קרם הגנה רק בפנים, ואז אני שזופה בגוף והפנים לא וזה מכוער/: חשבתי פעם אחת לא לשים קרם הגנה בפנים
אני רוצה ללכת לים מחר ושכחתי שאין לי קרפ הגנה ושכחתי לקנות מה לעשוצ?
הייתי אתמול מלא בשמש ושכחתי לשים קרם הגנה וכולי שרופה בעיקר בפנים איך פחות ישרוף לי?
מה לעשות אם נשרפתי ממש בים וזה שורף ושכחתי לשים קרם הגנה?
דחוף אני ג'ינג'י וממש לבן והלכתי לים ושכחתי לשים קרם הגנה ואני רק 20 דקות וכבר הפכתי לאדום ממש אז לקחת סיכון ולהישאר או
הייתי היום בטיול ושכחתי לשים קרם הגנה והייתה שמש חזקה..
עזרה בבקשה,לפני ארבעה ימים הייתי בים עם חברות ושכחתי לשים קרם הגנה בפנים...
לשים קרם הגנה על הגוף גם אם אני עולה בשבע בערב לבריכה?
זה בסדר לשים על הפנים קרם הגנה שמיועד לגוף?
אתמול הייתי בים ודי נשרפתי כמעט בכל הגוף כי שכחתי ממש לשים קרם הגנה, אז יש לי שתי שאלות:
אני שכחתי מזה והייתי בשמש בלי קרם הגנה ואני שותה רקוטן מה יקרה לי?