4 תשובות
גם וגם
לא לשתות בכלל
עדיף לא לשתות . מיים זה טוב
שותים לפניי בשביל להעלות את האנרגיה, אבל עדיף לא לשתות משקאות אנרגיה מוגזים כי זה לא בריא בכלל.
תשתי קפה שחור חזק פשוט, הרבה הרבה הרבה יותר בריא וגם כמעט אין בזה קלוריות.