9 תשובות
תבקשי יום חופש
אל תלכי ככה
שואל השאלה:
אני לא יכולה אתמול הייתי בחופש
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני לא יכולה להודיע חצי שעה לפני שאני באה
אנונימית
למה שתצאי מהבית שאת חולה יש דבר כזה שנקרא יום מחלה
תשתי תה
ואם את לא שורדת עד סוף המשמרת, תלכי לבית.
תגידי למנהל/ת שלך אין מצב שתלכי ככה את תרגישי יותר רע
שאת אומרת שאת חולה מה יש לך? מה את מרגישה?
שואל השאלה:
אני חייבת ללכת, אמן נעבור את זה בלי יותר מדי סבל
אנונימית
מה את מרגישה?
באותו הנושא: