7 תשובות
נון בינארי זה אדם ללא מגדר, וג'נדרקוויר זה אדם עם זהות מגדרית מגוונת אם אני לא טועה
זה אותו דבר אבל אנשים מעדיפים את המושג נונ-בינארי, כי המושג ג'נדר קוויר מרמז על קיומו של מגדר ולכן אג'נדרים לא מרגישים בנוח איתו
רעננה נונ-בינארי זה אדם שהזהות המגדרית שלו לא גבר/אישה
אג'נדר זה בן אדם ללא מגדר
trans dude אני כל כך מאוכזב מהקהילה הזאת עכשיו פאק איך בן אדם יכול להיות כל כך חלש אופי

ולשאלה אין הבדל
מה? חלש אופי? על מה אתה מדבר?
"כי המושג גנדרקוויר מרמז על קיומו של מגדר והם לא מרגישים בנוח עם זה"
כי אין להם מגדר
אז להגיד שיש להם מגדר זה שגוי
לא הבנתי מה חלש אופי בזה