4 תשובות
מה את מתעצבנת מזה? אל תשלחי, תתני לו לשלוח
כי הוא אולי לא יודע מתי את תקומי?
יש מצב את תקומי בשעה 4 למה שהוא יחכה ככ הרבה זמן אחרי ששלח הודעה אולי גם תסנני מי יודע
יש מצב את תקומי בשעה 4 למה שהוא יחכה ככ הרבה זמן אחרי ששלח הודעה אולי גם תסנני מי יודע
הוא רוצה שתשלחי לו כשתקומי מה את מתעצבנת מה נסגר
לרוב גברים לא מתחילים שיחות זה דבר ראשון ואת לא חייבת לשלוח הוא אמר אתזה סתם כזה בשביל הפואנטה שהוא מעוניין להמשיך שיחה
באותו הנושא: