4 תשובות
בסופו של דבר נהיה חייבים לעשות משהו
נראה לי נשב ונתלונן, למרות שזה לא חכם
ברור שנצטרך לעשות משהו.
במידה וזה ממש יגזים, אין סיכוי שהעם ישתוק.
גם אם זה כרוך בהתנפלות על הכנסת וכל מה שצריך בשביל להשמיע את קולנו.
הישראלים נורא אוהבים להתלונן ולהמשיך לעשות את אותו הדבר בלי לעשות שינוי..
לפני פסח כשאיימו שיהיה גל התייקרויות של חברות גדולות ועשו חרם על אסם זה מנע את ההתייקרויות ודחה אותן-יש כוח צרכני ענק שלא מנוצל פשוט.
אבל ישראלים גם אוהבים לקנות את המותגים האהובים עליהם והם ימשיכו לקנות גם אם המחירים עולים פשוט מתחילים להתלונן יותר שהכל יקר.