10 תשובות
זה טבעי לגמרי והגיוני
כן זה בסדר .
טבעי לחלוטין
לכולם קשה לקחת החלטות גדולות כמו זה זה לא קל זה מחוייבות מבינה אותך ממש
לכולם קשה לקחת החלטות גדולות כמו זה זה לא קל זה מחוייבות מבינה אותך ממש
את עדיין לא בשלה. ובכללי זה מאוד מפחיד לחשוב על התחייבות כזו ארוכת טווח כשאת עדיין צעירה.
אני מבינה אותך ומזדהה איתך. ואת באמת לא חייבת להתחייב אליו בטח לא מעכשיו.
אני מבינה אותך ומזדהה איתך. ואת באמת לא חייבת להתחייב אליו בטח לא מעכשיו.
זה הגיוני ולדעתי לא אומר כלום על הקשר שלכם
תמשיכו להינות ביחד, מגיע לכם
תמשיכו להינות ביחד, מגיע לכם
אנונימי
אני חושבת שאת כן מאוד אוהבת אותו אבל פשוט כרגע קשה לך קצת עם המחויבות, את עדיין לא בשלה...תחכי כמה שנים, בלי לחץ, וחוץ מזה את רק בת 17, כל החיים לפנייך, את לא צריכה לחשוב על חתונה כל כך בגיל הזה
זה בסדר גמור
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם ממש הרגעתם אותי❤
תודה רבה לכולם ממש הרגעתם אותי❤
אנונימית
זה לגמרי בסדר. אתם ביחד רק חצי שנה, אין סיבה לחשוב על התחייבויות עכשיו. יש לכם עוד הרבה חוויות לעבור ביחד (ולחוד) - סיום תיכון, צבא, טיולים, עבודה, מעבר מהבית של ההורים לבית או בתים משלכם וכו'. בתוך כל זה מערכת היחסים שלכם תתפורר כמו שקורה לפעמים באופן טבעי, או תתהדק. אתם תתבגרו ביחד איתה, ואם יום אחד תגיע מאחד הצדדים ההצעה להפוך את הקשר להתחייבות של כל החיים, תוכלי לשקול את זה מנקודת המבט שתהיה לך אז.
הייתי בערך בגילך כשהתחלתי לצאת עם מי שהיום אני נשואה לו. אם אני מנסה להזכר איך הרגשתי בחצי השנה הראשונה - באמת אהבתי אותו מאוד, אבל לא יכולתי לדמיין איך יהיה לחיות איתו לנצח. עברנו הרבה ביחד כמו שתיארתי לך וגם יצא לנו לגור ביחד, וראינו שאנחנו באמת מסתדרים ביחד ורוצים להמשיך ככה כל החיים.
הייתי בערך בגילך כשהתחלתי לצאת עם מי שהיום אני נשואה לו. אם אני מנסה להזכר איך הרגשתי בחצי השנה הראשונה - באמת אהבתי אותו מאוד, אבל לא יכולתי לדמיין איך יהיה לחיות איתו לנצח. עברנו הרבה ביחד כמו שתיארתי לך וגם יצא לנו לגור ביחד, וראינו שאנחנו באמת מסתדרים ביחד ורוצים להמשיך ככה כל החיים.
באותו הנושא: