4 תשובות
כן:/
זה לא שאני מרגישה שאני צריכה להתנהג שונה זה פשוט קורה אוטומטית
הגוף שלי משתתק
ליד אנשים מסויימים כן, אבל יש לי אנשים שאני מרגישה איתם נורא פתוח ובנוח
שואל השאלה:
אבל איך אפשר? מבחינתי להרגיש פתוח ובנוח זה לחפור על דברים שאני אוהבת ולשיר בלי הפסקה ולעשות קולות מוזרים
אנונימית