11 תשובות
סנובים, ולא בכוונה
מנסים להכיר אותם
מנסים להכיר
מנסה להכיר
אני ביישנית, תגדירי את זה איך שבא לך חחח
אנונימית
תלוי, אני סרקסטי לרוב בהתחלה. אם אני רואה שאין זרימה אז מעדיף לחתוך
תלוי במצב רוח שלי אבל אם אני דוחה אותם זה לא מכוונה רעה. לרוב אני אהיה ידידותית
תלוי מי אלו האנשים החדשים.
עפים על עצמם? חשים את עצמם? לא צנועים? ברברים? כן! אני אעלים מהם עין.
נחמדים? חייכנים? כיף איתם? אנסה להכיר.
עפים על עצמם? חשים את עצמם? לא צנועים? ברברים? כן! אני אעלים מהם עין.
נחמדים? חייכנים? כיף איתם? אנסה להכיר.
אני נחמדה כלפיהם, משתדלת להיות לפחות.
בגלל שיש לי חרדה חברתית אנשים חושבים שאני סנובית
^ הופה לא ראיתי את זה
יש לי חרדה חברתית אז לפעמים זה יכול להתפרש כסנוביות
יש לי חרדה חברתית אז לפעמים זה יכול להתפרש כסנוביות
באותו הנושא: