6 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו כבר שבועיים מדברים בהתחלה הכל זרם ואז נהיה קצת און אוף כזה נראלי בגלל שהתחלנו להתאהב באחד השני, מצד אחד באלי להיפגש איתו מצד שני לא רוצה שהוא ירגיש שאני מושכת אותו בזמן שהוא יכול לצאת עם מישהי אחרת ולא לחכות לי כאילו ברור לי שבנים לא יחכו אבל אם הוא מחכה לי מה עושה?
תנסי לרכוש בו אמון ואז לא יהיה לך בעיה לצאת איתו אם את ממד לא מצליחה יכול בתת מודע את קצת מפחדת
שואל השאלה:
אני די מפחדת לא אשקר, איך אני יוצרת אימון בו?
יאפ
נראלי שכן
כן כנראה..
וקחי את הזמן מצי שתרגישי בנוח