8 תשובות
אם את אוהבת את זה ונהנית מזה אז כן
אנונימית
כןן
אם את מנגנת על קלאסית תנסי ללמוד לא רק את הסגנון שכולם לומדים...
העצה שלי היא לא להתעלם מסוג הגיטרה ולנסות ללמוד איך לנגן קלאסי על גיטרה הסגנון פשוט יפהיפה ומרשים מה גם שבימינו בכל פינה יש גיטריסט שיודע לנגן אקורדים וסולוים שכולם מכירים אבל יש מעט מאוד גיטריסטים קלאסים (ובאופן עליי זה הרבה יותר קשה ללמוד ולנגן קלאסי ) . עכשיו בקשר לסגנון עצמו זה טיפה מסובך ללמוד באופן עצמי אבל תיזכרי שאת לא צריכה להפוך למוצרט על גיטרה תתחילי בפריטות קלות של שירים שונים לא בהכרח קלאסים עד שתקלטי את הסגנון משם תלמדי מהאינטרנט כמה יצירות קלות ואם זה מעניין אותך את יכולה להמשיך משם למורה ( אני כמובן מציע לך נתיב פעולה אפשרי אם את רוצה זה לא הוראות את לא חייבת ללמוד קלאסי)
בכל אופן בהצלחה עם לימודי הגיטרה שלך
העצה שלי היא לא להתעלם מסוג הגיטרה ולנסות ללמוד איך לנגן קלאסי על גיטרה הסגנון פשוט יפהיפה ומרשים מה גם שבימינו בכל פינה יש גיטריסט שיודע לנגן אקורדים וסולוים שכולם מכירים אבל יש מעט מאוד גיטריסטים קלאסים (ובאופן עליי זה הרבה יותר קשה ללמוד ולנגן קלאסי ) . עכשיו בקשר לסגנון עצמו זה טיפה מסובך ללמוד באופן עצמי אבל תיזכרי שאת לא צריכה להפוך למוצרט על גיטרה תתחילי בפריטות קלות של שירים שונים לא בהכרח קלאסים עד שתקלטי את הסגנון משם תלמדי מהאינטרנט כמה יצירות קלות ואם זה מעניין אותך את יכולה להמשיך משם למורה ( אני כמובן מציע לך נתיב פעולה אפשרי אם את רוצה זה לא הוראות את לא חייבת ללמוד קלאסי)
בכל אופן בהצלחה עם לימודי הגיטרה שלך
כןן! את זאת שקובעת מה מגניב יותר ומה לא
נגיד יש לך 2 אנשים אחד מנגן בחשמלית ואחד ברגילה, האימונים וההשקעה זה מה שקובע כי אולי מי שמנגן בחשמלית יהיה לא הכי טוב
אז מה בגלל שהגיטרה שלו חשמלית אז הוא ישר יותר "טוב" לא.
מקווה שהבנת את הנקודה שלי ובהצלחה!!
נגיד יש לך 2 אנשים אחד מנגן בחשמלית ואחד ברגילה, האימונים וההשקעה זה מה שקובע כי אולי מי שמנגן בחשמלית יהיה לא הכי טוב
אז מה בגלל שהגיטרה שלו חשמלית אז הוא ישר יותר "טוב" לא.
מקווה שהבנת את הנקודה שלי ובהצלחה!!
שואל השאלה:
תודה רבה!!!!❤❤❤
תודה רבה!!!!❤❤❤
אנונימית
כןן
כןן
באותו הנושא: