5 תשובות
תקשיבי אני בכלל לא חמדתי בי השלמתי הכל ביא הכל טוב זה גם יחזור אלייך לאט לאט כי את בכל זאת למדת טת זה אז תתרגלי קצת וזה6
לראות קורסים ביוטיוב של עובד לב ארי בנושאים שלמדת כדי לרענן את הזיכרון (הוא מסביר את החומר בצורה טובה ללמידה מאפס אז ממליץ), וכמובן לעשות את העבודב שקיבלת בחופש ואף לתרגל מעבר אם את מרגישה שיש צורך בכך. בהצלחה!
הם מתחילים את הכל גם בתחילת שנה לא נורא
אל תדאגי זה נמצא שם איפה שהוא
תתרגלי בחופש וזה כבר יחזור לך
באותו הנושא: