6 תשובות
כולם ככה, הכול בסדר
מי לא שוכח
את לא האחרונה ולא הראשונה ששכחה הכל בסדר גמור שאתם תתחילו ללמוד יעשו לכם ריענון לא יזרקו אתכם ישר לעוד חומרים חדשים אל דאגה
יש עבודת קיץ, ואפשר גם לקחת את המחברות של שנה שעברה ולרפרף
כם אני עולה ליא ושכחתי בסדר נסתדר איף
זה תמיד ככה עוברים על זה בתחילת שנה