5 תשובות
"סיפטומים של רמת טסטוסטרון גבוהה אצל נשים הם אי-סדירות בהופעת המחזור החודשי, הפרעות בפריון, שיעור יתר, אקנה, קול נמוך ואף התקרחות שצורתה אופיינית לגברים."

כפי שזה נראה זה לא בריאי בכלל! תפני לרופאים, בטוח יש לזה טיפול.
אולי שחלות פוליציסטיות, תתייעצי עם הרופא^
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה צריך לעשות כדי שהוא יהיה גבוה?
אנונימית
שהאסטרוגן שלך מאוד נמוך
שואל השאלה:
אמאלה באמת יש לי קול נמוך
אנונימית