4 תשובות
כן
אנונימי
כן
מצווה, בהצלחה
לרוב לא נהגו להתעטף בטלית במנחה, אא"כ אתה שליח ציבור או שלא התעטפת בבוקר. אם מתעטפים - יש לברך.
באותו הנושא: