27 תשובות
אני חושב קודם כל שזה רעיון נהדר וכל הכבוד שאתה רוצה לחזור בתשובה .
אני חושב שתעשה את זה לאט לאט כל פעם עוד מצווה !
בהצלחה
אני חושב שתעשה את זה לאט לאט כל פעם עוד מצווה !
בהצלחה
אנונימי
קודם כל, כל הכבוד שהגעת להחלטה שזה מה שאתה רוצה!
אין ספק שחזרה בתשובה זה תהליך, שעלול להיות ממש לא קל (בעיקר בהתחלה).
הדבר הכי חשוב בחזרה בתשובה הוא להתחיל בהדרגה. זאת אומרת, לא להתחיל לקיים את כל המצוות במכה אחת, אלא לעלות לאט לאט כל פעם.
בתור התחלה, הייתי ממליץ לך להתחיל עם המצוות שדווקא כן קל לך, ולהתמיד בהן. להמשיך לעשות אותן פעם אחר פעם, עד שיהפכו לשגרה.
לאחר מכן להוסיף עוד, וכך הלאה.
לגבי המצוות שקשה לך לקיים - זה בסדר גמור שיש קושי. לא הכל קל באותה מידה. כדי להתמודד, ממליץ לך לראות סרטונים בנושא, לקרוא מאמרים, ולעשות כל דבר שיחזק אותך בלשמור עליה (:
אין ספק שחזרה בתשובה זה תהליך, שעלול להיות ממש לא קל (בעיקר בהתחלה).
הדבר הכי חשוב בחזרה בתשובה הוא להתחיל בהדרגה. זאת אומרת, לא להתחיל לקיים את כל המצוות במכה אחת, אלא לעלות לאט לאט כל פעם.
בתור התחלה, הייתי ממליץ לך להתחיל עם המצוות שדווקא כן קל לך, ולהתמיד בהן. להמשיך לעשות אותן פעם אחר פעם, עד שיהפכו לשגרה.
לאחר מכן להוסיף עוד, וכך הלאה.
לגבי המצוות שקשה לך לקיים - זה בסדר גמור שיש קושי. לא הכל קל באותה מידה. כדי להתמודד, ממליץ לך לראות סרטונים בנושא, לקרוא מאמרים, ולעשות כל דבר שיחזק אותך בלשמור עליה (:
אם אתה חוזר בתשובה ממליצה לך בהדרגה לקיים מצוות ולא בבת אחת
בהצלחה וכל הכבוד!
בהצלחה וכל הכבוד!
מבינה אותך.
שואל השאלה:
המצוות הם:
כבד את אביך ואמך שזה מצווה שהיא מצווה שאני בכלל לא חושב לקיים אותה כי ההורים שלי התעללו בי נפשית ו זרקו אותי לפנימייה שהרסה לי את החיים מתעללים בי שם בצורה קשה
המצוות הם:
כבד את אביך ואמך שזה מצווה שהיא מצווה שאני בכלל לא חושב לקיים אותה כי ההורים שלי התעללו בי נפשית ו זרקו אותי לפנימייה שהרסה לי את החיים מתעללים בי שם בצורה קשה
שואל השאלה:
הוצאת זרע לבטלה
שמירת שבת
צומים מסוימים(גם בגלל שאני נמצא בפנימייה)
הוצאת זרע לבטלה
שמירת שבת
צומים מסוימים(גם בגלל שאני נמצא בפנימייה)
שואל השאלה:
שלושה תפילות ביום (אין לי זמן להתפלל שחרית כי מכריחים אותי ללכת לקייטנה של הבית ספר)
שלושה תפילות ביום (אין לי זמן להתפלל שחרית כי מכריחים אותי ללכת לקייטנה של הבית ספר)
אשרייך!
תתחיל לשמוע וללכת לשיעורי תורה ותתייעץ עם רב שיעזור לך בתהליך והכי חשוב תעשה את זה מתוך אהבה ואמונה אמיתית לקדוש ברוך הוא!
ותמיד תזכור לא לעשות הכל ברגע לעשות בשלבים ולאט לאט אם תעשה הכל בבום אתה פשוט תיפול בהצלחה(:
תתחיל לשמוע וללכת לשיעורי תורה ותתייעץ עם רב שיעזור לך בתהליך והכי חשוב תעשה את זה מתוך אהבה ואמונה אמיתית לקדוש ברוך הוא!
ותמיד תזכור לא לעשות הכל ברגע לעשות בשלבים ולאט לאט אם תעשה הכל בבום אתה פשוט תיפול בהצלחה(:
אנונימית
שואל השאלה:
כשרות כי אין לי מה לאכול בפנימייה ואני חייב לאכול הכל כדי לא לגווע ברעב
כשרות כי אין לי מה לאכול בפנימייה ואני חייב לאכול הכל כדי לא לגווע ברעב
שואל השאלה:
אחד מהסיבות שאני רוצה לחזור בתשובה זה כי החיים שלי נהרסו ואני מאמין שכאשר אני יחזור בתשובה אלוהים יראה את זה ויציל אותי מהמקום הנוראי הזה
אחד מהסיבות שאני רוצה לחזור בתשובה זה כי החיים שלי נהרסו ואני מאמין שכאשר אני יחזור בתשובה אלוהים יראה את זה ויציל אותי מהמקום הנוראי הזה
שואל השאלה:
אי אפשר אני בפנימייה(: ^^
אי אפשר אני בפנימייה(: ^^
לאט לאט,בסוך אתה תצליח את כולן
כל הכבוד!
ממליצה לך להתחיל לאט לאט ולא הכל בבום.
וגם לעשות את התהליך עם רב.
ואני דתייה ויש לי ידע בסיסי במצוות אם אתה צריך עזרה בכל דבר מוזמן לפנות;)
ממליצה לך להתחיל לאט לאט ולא הכל בבום.
וגם לעשות את התהליך עם רב.
ואני דתייה ויש לי ידע בסיסי במצוות אם אתה צריך עזרה בכל דבר מוזמן לפנות;)
אני דתייה מאז שאני מכירה את עצמי, מוזמן להתייעץ איתי בפרטי לכל דבר ;)
וואו צדיק!!
יש לך אפשרות לעבור מהפנימיה לבית ספר אחר?
יש לך אפשרות לעבור מהפנימיה לבית ספר אחר?
כל הכבוד אחי!
דבר ראשון
אתה צריך לדעת איך לחזור בתשובה
לא הכל בבת אחת למה בסוף אתה תרד מזה
כל מצווה לאט לאט בהדרגה
אני חושב שתתחיל מתפילה אחת ביום
ואחרי זה לעלות בהדרגה
ואחרי זה תנסה לשמור על הזרע לבטלה
ככה לאט לאט בהדרגה
אם אתה צריך איזה עזרה במשהו אחי בוא לפרטי.
דבר ראשון
אתה צריך לדעת איך לחזור בתשובה
לא הכל בבת אחת למה בסוף אתה תרד מזה
כל מצווה לאט לאט בהדרגה
אני חושב שתתחיל מתפילה אחת ביום
ואחרי זה לעלות בהדרגה
ואחרי זה תנסה לשמור על הזרע לבטלה
ככה לאט לאט בהדרגה
אם אתה צריך איזה עזרה במשהו אחי בוא לפרטי.
תעשה מה שאתה יכול
ואת השאר אתה תוכל לקחת על עצמך דבר דבר לא הכל בבום בעזרת שיעורים
כיבוד הורים זה קשה גם לי והיה לי הרבה יותר קשה אבל שמעתי שיעורים וסתם שתדע כל הפואנטה במצווה זה גם אם הם לא הכי טובים יש שיעורים על זה
שמירת שבת גם קשה לי רצח אבל אני לא מתייאשת יש 6 ימים בשבוע יום 1 תן מעצמך תעשה לעצמך אתגרים כמו לסיים את כל ספר דברים או תהילים אבל אל תקרא מהר חח תקרא לאט וטוב ככה אתה מוציא את ההכי טוב מזה גם אם לא תצליח זה מעביר זמן וללמוד וכמובן ה3 סעודות גם מעבירות זמן
גבר שלא שומע שיעורים על הוצאת זרע לבטלה בספק שיצליח או ירצה השיעורים נותנים וואחד בוסט אתה תבין אחרי שתשמע כמה
ואת השאר אתה תוכל לקחת על עצמך דבר דבר לא הכל בבום בעזרת שיעורים
כיבוד הורים זה קשה גם לי והיה לי הרבה יותר קשה אבל שמעתי שיעורים וסתם שתדע כל הפואנטה במצווה זה גם אם הם לא הכי טובים יש שיעורים על זה
שמירת שבת גם קשה לי רצח אבל אני לא מתייאשת יש 6 ימים בשבוע יום 1 תן מעצמך תעשה לעצמך אתגרים כמו לסיים את כל ספר דברים או תהילים אבל אל תקרא מהר חח תקרא לאט וטוב ככה אתה מוציא את ההכי טוב מזה גם אם לא תצליח זה מעביר זמן וללמוד וכמובן ה3 סעודות גם מעבירות זמן
גבר שלא שומע שיעורים על הוצאת זרע לבטלה בספק שיצליח או ירצה השיעורים נותנים וואחד בוסט אתה תבין אחרי שתשמע כמה
לכולנו קשה לקיים חלק מהמצוות אבל כולנו עושים ומשתדלים בשביל אלוקים. אל תעמיס על עצמך. תתחיל לאט לאט. תיקח על עצמך כל פעם משהו אחד וכשתראה שאתה עושה אותו טוב ומקיים אותו בלב שלם תעבור לדבר נוסף. לדעתי-תתחיל מלשמור שבת אבל מה שאתה מעדיף. בהצלחה 3>
כן.
כל הכבוד!!!! תתחיל לראות שיעורי תןרה ביוטיוב כהתחלה, זה יעזור
איזה מצוות לדוגמא?
אנונימית
דבר ראשון, ממש ממש כל הכבוד ובבצלחה
ולגבי השאלה תנסה לאט לאט להכנס לדת כל פעם לקיים עוד ועוד מצווה
ולגבי השאלה תנסה לאט לאט להכנס לדת כל פעם לקיים עוד ועוד מצווה
בכל מקרה אתה מוזמן להתייעץ על כל מה שאתה צריך בפרטי, אשמח לעזור 3>
כל הכבוד לך!
תתחיל קודם כל מאיפה שאתה יכול, ולאט לאט תוסיף גם את מה שקשה לך.
התורה והמצוות זה לא הכל או כלום, אנחנו כמובן שואפים תמיד לעשות הכל, אבל תתחיל ממה שאתה יכול כרגע, ותתקדם.
תתחיל קודם כל מאיפה שאתה יכול, ולאט לאט תוסיף גם את מה שקשה לך.
התורה והמצוות זה לא הכל או כלום, אנחנו כמובן שואפים תמיד לעשות הכל, אבל תתחיל ממה שאתה יכול כרגע, ותתקדם.
מספיק הרהור תשובה אחד ואתה כבר בחצי הדרך.
תתקדם לאט לאט, אתה מסוגל!
תתקדם לאט לאט, אתה מסוגל!
היי מטאליסט. אני בחור מאמין אבל האם גם החברה בפנימייה מאמינים ? אם לא - גם אם תחזור בתשובה לא תמצא חיבור איתם כי הם לא במקום הזה ... בחזרה בתשובה באמת זה מול הבורא ... ז"א שאם אתה מאמין בקב"ה - פשוט תדבר איתו ותספר לו כמה קשה לך, ותבקש שיוציא אותך מהתסבוכת הזו וימלא בקשתך בעבור זה שאתה מאמין בו. אחי - תחזיק מעמד, החיים בהמשך משתלמים הרבה יותר. תחפש דברים משותפים עם שאר הילדים - כדורגל, בחורות, ספורט, צחוקים ... מאמין שתמצא את הדרך. ובטוח שיש שם עוד ילדים שגם אוהבים רוק, או כאלה שאוהבים פופ ואתה יכול להמיר אותם לרוק ... ונסה לא לזלזל במוזיקה שלהם אפילו אם היא קצת (הרבה) בלתי נסבלת עבורך, תנסה למצוא דברים מעניינים במוזיקה שלהם שאתה מתחבר אליה - יהיה לך עוד מכנה משותף איתם, ואז לא תצא מהכלל ויציקו לך ...
מאחל לך בהצלחה !
מאחל לך בהצלחה !
חיים שלי תתחיל לאט בהצלחה❤❤❤
אנונימית
באותו הנושא: