7 תשובות
שואל השאלה:
^^ אוקיי תודה לך
^^ אוקיי תודה לך
אנונימית
הייתי אנמי כשהייתי צמחוני למרות ששמרתי על תפריט בריא ולקחתי תוספי תזונה, לצערי הדבר היחיד שעזר לי היה לחזור לאכול בשר, אבל כל גוף הוא שונה
יש לי אנמיה ממש גרועה וזה מבאס ממש, יש לי מלא תופעות מוזרות וזה מונע ממני מלא דברים
כנראה שאני אתחיל לעשות זריקות
כנראה שאני אתחיל לעשות זריקות
כן הייתה לי אנמיה במשך יותר משנה, לקח זמן עד שעלו ממה זה נובע. פשוט אכלתי יותר מאכלים עם ברזל (יש רשימה ענקית באיזה אתר, אחפש ואצרף קישור) ולקחתי כדורי ברזל.
קישורים מצורפים:
לוקחים ויטמנים
לוקחים כדורים
אממ לי יש אבל לא קריטי, חסר לי קצת ברזל. ואני משתדלת לקחת כל יום אבקה כזאת של ברזל
באותו הנושא: