6 תשובות
כן תגידי, מה הקשר להיות בשקט שהנחת את הצלחות אז איפה את תשימי ?? לא הבנתי מה הקטע
שואל השאלה:
הוא היה יעני ציני רציני כזה
אנונימית
זה נשמע שהוא מעיר הערות לא נחמדות כאלה.. עקיצות זה יותר בקטע של צחוקים, וזה די בסדר. תשאלי אותו מה אתה מעיר לי כל הזמן?
אנונימית
כן אל תתני לו לעקוץ אותך תעמדי על שלך!
תדברי איתי לא ממקום תוקף אלא ממקום שנפגעת ככה הוא יבין הכי טוב
(אשמח לפרח)