8 תשובות
לא.
זו ביצה לא מופרה, כמו מחזור.
לא כי ביצים הרגילות הם לא מופרות
אלא אם את אוכלת ביצי חופש
שואל השאלה:
אז מה זה?
לא , זה כמו "הביצית" אצלנו שלא פגשה זרע.
מה לא
שואל השאלה:
אה הבנתי
ביצי חופש וגם ביצים בלול שקונים אותם בסופר זה ביצים לא מופרות
כמו אממ זרע אולי
מחזור
מי יודע
זה יוצא מהצקלקה של התרנגולת
ואז יש אירוע חטיפה לפני שהיא דוגרת עליהם ומחממת אותם
בעיקרון לא עברו אפייה עדיין
חחח לא יןדעץ
אבל גם ככה לא אוכלת אז מהאכפת לי