6 תשובות
שואל השאלה:
וגם תשמעו איזה באסה
שואל השאלה:
אני טס ב9.8 והמשכורת מגיעה לי ב10.8 איזה נאחס( היא מגיעה בצ'ק ככה שאני חייב את הצק ביד
שואל השאלה:
חבל שלא היו מביאים יום לפני זה היה ממש נחמד
תישאר חזק
אני מאמינה בך
בהצלחה:)
בהצלחה!