6 תשובות
שואל השאלה:
וגם תשמעו איזה באסה
וגם תשמעו איזה באסה
שואל השאלה:
אני טס ב9.8 והמשכורת מגיעה לי ב10.8 איזה נאחס( היא מגיעה בצ'ק ככה שאני חייב את הצק ביד
אני טס ב9.8 והמשכורת מגיעה לי ב10.8 איזה נאחס( היא מגיעה בצ'ק ככה שאני חייב את הצק ביד
שואל השאלה:
חבל שלא היו מביאים יום לפני זה היה ממש נחמד
חבל שלא היו מביאים יום לפני זה היה ממש נחמד
תישאר חזק
אני מאמינה בך
אני מאמינה בך
בהצלחה:)
בהצלחה!
באותו הנושא: