6 תשובות
זה יהרוס את השעות שינה
אני חושבת שזו שעה סבבה לישון.
אם את ממש עייפה אז למה לא
זה בסדר אבל לא את לא תהיי עיפה בלילה
אם את עייפה כן
הילה: לא זה ממש לא נורמלי מה את תינוקת