9 תשובות
אני שונאת שאומרים ליטרלי :)
ואני חדמש מסכימה איתך
חדמש יואו
חדמש
וואי גם אני חדמש
אני אוהב את המילה ליטרלי למרות שהיא בלועזית , זה מילה ממש נחמדה לפי דעתי וחדמש זה קיצור פשוט זה יותר קל להגיד .
חדמש באמא
שונא גם ליטרלי וגם חמדש