4 תשובות
שואל השאלה:
אז אין לזה כל כך משמעות בטסט נכון? זה לפי איך שנוח לי ?
אז אין לזה כל כך משמעות בטסט נכון? זה לפי איך שנוח לי ?
אנונימית
או על הברקס או על הגז
משתמשים באותה רגל של הגז
זה ממש תלוי זה לא מה שנוח לך
אם את בעלייה כנראה שזה יהיה על הגז תמיד
אם את בירידה אז על הברקס
אם את ברחוב צר על הברקס
וכו' וכו'
תלוי בכביש
אם את בעלייה כנראה שזה יהיה על הגז תמיד
אם את בירידה אז על הברקס
אם את ברחוב צר על הברקס
וכו' וכו'
תלוי בכביש
באותו הנושא: