5 תשובות
אולי, אבל אז הבנות גם לא היו קיימות.
אנונימי
לא כי לכל מין יש יתרונות וחסרונות והאיזון העדין הזה הוא מה שגורם לנו לחברה שלנו לשרוד
לא
בלי בנים העולם היה ללא חשמל, ללא תאורה, ללא מטוסים, ללא ספינות, ללא רוב התרופות, ללא אינטרנט, ללא סללורי, ללא טלויזיה, ללא רכבים, ללא רפואה מתקדמת, ללא מעבורות חלל, בלי אופנה, בלי שפים ומסעדות טובות, בלי קוסמטיקה, בלי מצלמות, בלי סרטים, בלי בנקים, בלי חקלאות, בלי טקסטיל.

מצד שני היה הרבה פחות זיהום, הרבה פחות פשיעה, כמעט בלי תקיפות מיניות, פחות מלחמות קשות, בלי פיגועים. ברור שגם לא היה קיום למין האנושי. כולל את שלא היית קיימת.
אנונימי