4 תשובות
אם כתבת כבר לפני, אז את יכולה גם היום.
לא איבדת את הכישרון אין לך מה לדואג. זה לא דברים שנעלמים בן-רגע במיוחד בתקופה של חודש.
תשבי עם עצמך, בחדר שקט. עם כוס מים לצידך. ותנסי לאט לאט לתת לזה לזרום.
לא מאבדים כישרון
תשבי עם עצמך שימי מוזיקה ברקע ותחשבי
לאט לאט תחשבי על מה יש לך לכתוב