התחברות
הרשמה
הייתי היום בפגישה אצל הפסיכיאטר שהוא גם הפסיכולוג שלי
ולא הפסקתי לבכות לא הצלחתי להגיד מילה רק בכיתי
זה בסדר?
31 ביולי 2022, 21:17
פסיכולוגיה
פסיכיאטר
טיפול פסיכולוגי
דיכאון
2 תשובות
כמובן.
R
ROCK STAR
היי ברור, כל דבר שאת עושה לפי הרגש הוא בסדר גמור אני פה בשבילך אם את צריכה משהו!
V
Visca Barca❤
באותו הנושא:
הייתי אצלו לפני יומיים בפגישה הראשונה שכבנו ולאחר מכן הרגשתי זלזול הייתי צריכה תשומת לב ממנו
יש לי היום פגישה אצל פסיכיאטר מה עושים?
הייתי יום בפגישה עם סוכנות.. כנסו להמשך
מה עושים אצל פסיכיאטר בפגישה הראשונה?
זה נורמלי שהפסיכולוגית שלי אמרה לי לקבוע תור לפסיכיאטר ישר בפגישה הראשונה?
היום יש לי פגישה עם פסיכיאטר, חייבת מידע, דחוף!
התחלתי ללכת לפסיכולוגית ושבוע שהעבר הייתי בפגישה השני ושעה אחרי זה היא התקשרה לאמא שלי לגמרי תור לפסיכיאטר זה טוב או לא?
כשהולכים לפסיכיאטר ההורים עם הילד בפגישה?
חבר שלי הפתיע אותי היה בפגישה אתל פסיכיאטר וקיבל פטור מהצבא
הייתה לי פגישה עם הפסיכיאטר... והוא שיחרר אותי..
בסיכום פגישה עם הפסיכיאטר הצבאי הוא רשם לי הכנסה לפרוייקט מנעד הכשירות, מה זה אומר?