5 תשובות
מה...
אה את מתכוונת לאוניברסיטה כאילו
לא
לא
לא, זה בסדר גמור.
אני בן 23 ומתחיל עוד חודשיים, זה ממש לא מאוחר.
אנונימי
-אנונימי מה אתה מתחיל ללמוד?
אנונימי
באותו הנושא: