19 תשובות
שואל השאלה:
^^למה לעשות כזה סיפור כולה שאלתי על טלפון לול
^^למה לעשות כזה סיפור כולה שאלתי על טלפון לול
אנונימית
^^לא סיפור פשוט זה די שאלה מוזרה בשבילי ועניתי מה שחשבתי זה הכל
הגלאקסי הכי חדש שיש
אנונימית
מזה משנה איזה טלפון
זה לא הדבר הכי חשוב בחיים
מצדי גם טלפון מקשים סבבה העיקר שכולם יהיו בריאים ולא יהיו מלחמות בעולם
זה לא הדבר הכי חשוב בחיים
מצדי גם טלפון מקשים סבבה העיקר שכולם יהיו בריאים ולא יהיו מלחמות בעולם
נראלי s22
אייפון נראה ממש פלצני, וצריך להרגל להכל, ול22 יש גם אחלה מצלמה נכון?
אייפון נראה ממש פלצני, וצריך להרגל להכל, ול22 יש גם אחלה מצלמה נכון?
שואל השאלה:
מה פלצני באייפון לול
מה פלצני באייפון לול
אנונימית
האייפון הכי חדש כנראה
הסמסונג הכי חדש
אה ומצופה יהלומים
אה ומצופה יהלומים
איפה שאני גרה זה די פלצני^^^
כן זה די פלצני
שואל השאלה:
צילום זה תחום שמאוד מעניין ומעסיק אותי
ולפרו יש מצלמת מקרו , שזה משהו שהמון שנים חיכיתי שיהיה אפשרי בטלפון
זה לא פלצני, זה כולה טלפון לא שופטים אנשים לפי הטלפון שלהם
אני מעדיפה את הפרו נטו בגלל המצלמות לא בגלל השם שלו שזה "פרו"
צילום זה תחום שמאוד מעניין ומעסיק אותי
ולפרו יש מצלמת מקרו , שזה משהו שהמון שנים חיכיתי שיהיה אפשרי בטלפון
זה לא פלצני, זה כולה טלפון לא שופטים אנשים לפי הטלפון שלהם
אני מעדיפה את הפרו נטו בגלל המצלמות לא בגלל השם שלו שזה "פרו"
אנונימית
שואל השאלה:
חשוב לציין שאני עובדת ב ואני עבדתי קשה בשביל הכסף ואני משלמת עליו לגמרי מהכסף שלי..
אצלי לרוב השכבה גם ככה יש אייפון אצל הבנות לפחות
חשוב לציין שאני עובדת ב ואני עבדתי קשה בשביל הכסף ואני משלמת עליו לגמרי מהכסף שלי..
אצלי לרוב השכבה גם ככה יש אייפון אצל הבנות לפחות
אנונימית
סמסונג s21 או 22
את הפיקסל החדיש
אז כל הכבוד את באמת עבדת לזה
אני מדברת על במות שפשוט קיבלו אייפון, אפילו לא ליומולדת או משהו, וזה כן יוצא די טחון
אני מדברת על במות שפשוט קיבלו אייפון, אפילו לא ליומולדת או משהו, וזה כן יוצא די טחון
שואל השאלה:
בדרך כלל בנות כאלה גם כולם יודעים שהן טחונות ויש לחלק מהן בשכבה שלי אוטו משלהן
בדרך כלל בנות כאלה גם כולם יודעים שהן טחונות ויש לחלק מהן בשכבה שלי אוטו משלהן
אנונימית
וואלה מבינה אותך
ואגב אני גם חושבת על לקנות אייפון וזה שזה פלצני לא אומר שזה לא משהו שכולם עושים חחח
אבל וואלה אם זה משהו שבא לך עליו וחסכת בשבילו אז תהני
ואגב אני גם חושבת על לקנות אייפון וזה שזה פלצני לא אומר שזה לא משהו שכולם עושים חחח
אבל וואלה אם זה משהו שבא לך עליו וחסכת בשבילו אז תהני
שואל השאלה:
כן אני כבר חודשים חוסכת לזה
כן אני כבר חודשים חוסכת לזה
אנונימית
הכל בסדר, לא שופטים אותך, אצלנו רק לאנשים ה"טחונים" יש אייפון, שזה רק איזה 5 בנות בכל השכבה, וזה יהיה לי די מוזר אם יהיה לי אייפון, ברוב המקומות זה לגמרי נורמלי
באותו הנושא: