11 תשובות
בוקר טוב
זה ככה כבר שנים
כןן מה הקטע
אמאלה מה אכםת לאנשיםם הם מתבגרים מהר תעזבו אותם סתם לתת להם להרגיש לא בנוח?, למה?? זה ילדות שלהם לא שלכם אז מספיק להתערב
אנונימית
אמת. הדור שלנו חשוף להמון תוכן וכבר לא תמים כמו פעם.
האנונימית שמעליי^ את צודקת שאין דבר רע בלתת להם להתלבש כמו שנוח להם, אני חושבת שהכוונה היא שכבר בגיל כל כך צעיר המון ילדים כבר מתחילים לדאוג מהלבוש שלהם ומה חיצוניות, שזה גם ככה נושא שלדעתי מעסיק את הנוער יותר מדי.
זה כבר לא עניין של התדרדרות אלא פשוט גדילה לתוך הדור/עולם הזה שהדברים כבר לא אותו הדבר כמו פעם והרשתות החברתיות שתורמות להתבגרות המהירה ובכלל השיח העכשווי הוא על נושאים של "בוגרים" ולהגיד וואי איזה דור מדורדר יש לנו לא בדיוק יעשה שינוי כזה או אחר אז זה פשוט די לרדת על אנשים שגדלו לתוך מקום שבנה את האישיות שלהם בלי שהם יכלו לעשות משהו בנוגע לזה
איך הן התלבשו?
זה כן קצת מוזר לראות ילדות בנות שמונה מתלבשות ככה אבל שכל אחד ילבש מה שבא לו...
כן דור מטומטם לצערי אני חלק ממנו
זה רק את
אין דור שלא אומר את זה
רק שפעם אנשים התחילו לרדת על "הדור ה=של היום" כשהם היו בני 40 והיום עושים את זה כבר בגיל 18 למרות שאתם אותו דור.
עוד 6 שנים הילדות בנות ה-8 האלה יגידו אותו דבר על הילדות שקטנות מהן
אנונימית