4 תשובות
לכולם יש שם שרירים
כן
אחרי אימון, מרגישים את השרירים
כן בטח בגלל הפאמפ הצטברות של
דם בשריר זה גורם לו להראות הרבה
יותר גדול ומאסיבי
שואל השאלה:
^לא לי. זה היה רק עצם ועור
אנונימית