4 תשובות
אז כן ברור לגשת, גם אני עם מגן 100 וניגשתי לשפר 98 עד שלא יהיה 100. זה לא מתמטיקה שזה 3 וחצי שעות
שואל השאלה:
המגן 100 והציונים שרשמתי זה עם המגן
אנונימית
אני קיבלתי 93 ב- e ולא ניגשתי שוב כי זה הרגיש לי טרחני מדי.
אם את רוצה לשפר תגשי, אבל אם זה מרגיש חסר טעם ואת מרוצה סה"כ מהציון שקיבלת אל תגשי.
תלוי מאוד במגן, אבל עקרונית כן זה מבחן של חצי שעה גג ואין מה להפסיד