16 תשובות
לא כי עומר אדם וחנן בן ארי ממש נגישים לאדם הממוצע.
טיעון מטופש
טיעון מטופש
אמ זה לא כל כך עובד ככה יש אנשים שרוצים להיות זמרים ואי אפשר למנוע מהם אבל לגבי הכסף זה ממש צודק.
שואל השאלה:
זה לא שהם שואלים אותך אם את רוצה הופעה בעיר שלך הם קובעים לך עובדה^
את משלמת על זה בין אם את רוצה או לא
תחשבי על זה ששילמת כסף לבן זיני גם אם לא הלכת להופעה
זה לא שהם שואלים אותך אם את רוצה הופעה בעיר שלך הם קובעים לך עובדה^
את משלמת על זה בין אם את רוצה או לא
תחשבי על זה ששילמת כסף לבן זיני גם אם לא הלכת להופעה
אנונימית
כן סתם חארות
בדיוק. אף אחד לא שואל אם אתה רוצה שעומר אדם יבוא אליך ויתן הופעה של 40 דקות, פשוט עושים את זה. אותו הדבר עם זמרים קטנים יותר. לכן מה שאתה אומר חסר בסיס
שואל השאלה:
איך מה שאני אומרת חסר בסיס אם אני צריכה לשלם יותר ארנונה בגללם כדי לכסות את ההופעה שלהם???? את רומזת שאין לי ברירה לבוא להופעה כי אני במילא משלמת בניגוד לרצוני?
איך מה שאני אומרת חסר בסיס אם אני צריכה לשלם יותר ארנונה בגללם כדי לכסות את ההופעה שלהם???? את רומזת שאין לי ברירה לבוא להופעה כי אני במילא משלמת בניגוד לרצוני?
אנונימית
כי זה לא משנה כמה זמרים יהיו, הרבה או מעט, עדיין יביאו אותם להופיע באותה תדירות. זה חלק מהשירות של העיר כלפי התושבים, פנאי ותרבות
שואל השאלה:
יש יותר הופעות בזמן האחרון בכל יום עצמאות על מי את עובדת הם נכפלו כפליים
איזה אותה תדירות
מי שמע על בן זיני וטיילור אנה זאק להקת פורמולה ונועה קירל סטטיק ובן אל ועוד טראשים לפני בכלל
יש יותר הופעות בזמן האחרון בכל יום עצמאות על מי את עובדת הם נכפלו כפליים
איזה אותה תדירות
מי שמע על בן זיני וטיילור אנה זאק להקת פורמולה ונועה קירל סטטיק ובן אל ועוד טראשים לפני בכלל
אנונימית
האצבע המאשימה היא הינה מלבד כלפינו..!!!הדרך היחידה היא פשוט פועלים..מתנהלים בחוכמה..הוא לא לתת יד..או ללכת..אם כל הכבוד השאיפה של כל אחד הוא..להרוויח יותר..אבל זו אינה הדרך שמגיעה על חשבון האחר..בסופו של כל אחד הוא הבחירה..
אז אל תלך, יש אנשים שנהנים מזה וזה נותן תעסוקה לילדים ונוער במקום לשבת במסך.
חוץ מזה, אולי אתה לא היחיד שמרגיש ככה. אם יראו שאין מענה להופעות אז יפסיקו
חוץ מזה, אולי אתה לא היחיד שמרגיש ככה. אם יראו שאין מענה להופעות אז יפסיקו
שואל השאלה:
מה קשור לא ללכת, משלמים על זה אפילו כשלא הולכים
א ת מפגינה בורות
מה קשור לא ללכת, משלמים על זה אפילו כשלא הולכים
א ת מפגינה בורות
אנונימית
המוח שלך מגמגם או מה? אמרתי, יש אנשים שנהנים, אל תמנע מהם את ההנאה, ואם יראו שאין מענה להופעות אז יפסיקו אותן. ככה לא תשלם
שואל השאלה:
מה פאקינג קשור שיש אנשים שנהנים, יש גם אנשים שנהנים מאלכוהול וסיגריות ובגלל זה מוכרים יותר , זה נראה לך טוב?
ואגב הרבה אנשים אחרים סובלים בגלל מעשנים
מה פאקינג קשור שיש אנשים שנהנים, יש גם אנשים שנהנים מאלכוהול וסיגריות ובגלל זה מוכרים יותר , זה נראה לך טוב?
ואגב הרבה אנשים אחרים סובלים בגלל מעשנים
אנונימית
הבעיה שאם יהיו פחות זמרים כך יהיה פחות תחרות ובעקבות זאת המחירים יהיו גבוהים יותר לכל זמר
אנונימית
האמת שאני לא מסכימה עם הדעה שלך
זמר זה עבודה איך דבר כזה להגביל זמרים
זמר זה עבודה איך דבר כזה להגביל זמרים
מה מה הקשר איזה שטויות
באותו הנושא: