10 תשובות
כן.
כן
שואל השאלה:
למה?
למה?
שואל השאלה:
אני גם מכירה את החברה הזאת
אני גם מכירה את החברה הזאת
זה שכולכן חברות לא אומר שאתן תמיד צריכות לעשות הכל ביחד
זה ממש תלוי אם אתן בחבורה כזה אז לדעתי זה לא בסדר אבל אם זה חברה שאת לא ממש מדברת איתה והיא איתך אז כן
כי היא לא חייבת להזמין אותך לכל יציאה..
אני גם לא מזמינה את החברה הכי טובה שלי לכל יציאה, כמובן שיש פעמים שאנחנו יוצאות כולם ביחד אבל לפעמים אני יוצאת עם כל אחד לבד
אני גם לא מזמינה את החברה הכי טובה שלי לכל יציאה, כמובן שיש פעמים שאנחנו יוצאות כולם ביחד אבל לפעמים אני יוצאת עם כל אחד לבד
מה זה זה שכולכם חברות לא אומר שלא צריך לעשות ביחד זה קצת לנדות חברה אחת זה כיאילו גלגל שלישי
שואל השאלה:
לא אני והיא לא חברות אבל אנחנו כן מדברות בבית ספר
לא אני והיא לא חברות אבל אנחנו כן מדברות בבית ספר
באותו הנושא: