9 תשובות
כן. צריך לעשות גיבוש יח"טיות קצת אחרי הגיוס
לא יודעת אם צריך אבל אח שלי עשה
כן, יש לי ידיד טוב שעשה זה לא פשוט אבל אני בטוחה שתצליח אם תרצה
שואל השאלה:
קרבי זה הכי
אז אפשר לעשות את הגיבוש אחרי גיוס? עם זה בטירונות אז כן לא ?
ואפשר להגיע מהגיבוש יחטיות לקומנדו? (מגלן אגוז דובדבון יענו)
קרבי זה הכי
אז אפשר לעשות את הגיבוש אחרי גיוס? עם זה בטירונות אז כן לא ?
ואפשר להגיע מהגיבוש יחטיות לקומנדו? (מגלן אגוז דובדבון יענו)
כן.
אתה מתגייס לחטיבה, וממש בתחילת הטירונות יש גיבוש יחטיות, שזה גיבוש של כל הטירונים למספר מקומות, סיירת גבעתי, חטיבת הקומנדו ורבמ"ד.
אתה מתגייס לחטיבה, וממש בתחילת הטירונות יש גיבוש יחטיות, שזה גיבוש של כל הטירונים למספר מקומות, סיירת גבעתי, חטיבת הקומנדו ורבמ"ד.
אי אפשר לעשות גיבושים שהם לפני גיוס בזמן שאתה בצבא, אבל גיבוש יחטיות כן.
שואל השאלה:
^
אז אפשר לעשות גיבוש אחרי גיוס אתה אומר?
אני הבנתי שאי אפשר לעשות גיבוש אחרי גיוס אבל כן שמעתי ששינו דברים בנושא של גיבוש לקומנדו לא מזמן
^
אז אפשר לעשות גיבוש אחרי גיוס אתה אומר?
אני הבנתי שאי אפשר לעשות גיבוש אחרי גיוס אבל כן שמעתי ששינו דברים בנושא של גיבוש לקומנדו לא מזמן
^
כן. גיבוש יחטיות זה רק אחרי טירונות. ואפשר להגיע משם לקומנדו מגיוס אוג 22 והלאה.
כן. גיבוש יחטיות זה רק אחרי טירונות. ואפשר להגיע משם לקומנדו מגיוס אוג 22 והלאה.
זה לא גיבוש לקומנדו זה גיבוש יחטיות. זה לא אותו דבר. גיבוש יחטיות זה לכל מי שהתגייסו לחטיבה, מבצעים אותו ממש בתחילת הטירונות(קוראים לתקופה הזו טרום טירונות).
מתוך הגיבוש הזה, אפשר לקבל גם קומנדו.
מתוך הגיבוש הזה, אפשר לקבל גם קומנדו.
באותו הנושא: