8 תשובות
לי זה בכלל לא כואב
אבל עם הזמן מתרגלים ופחות כואב
אבל עם הזמן מתרגלים ופחות כואב
עוברים לאט לאט
מתרגלים. אם ממש כואב אז עדיף כבר לייזר אם יש לך את הכסף, עושים בשכיחות פחות גבוהה
תבקשי עזרה שמישהו יעשה לך בהתחלה ואז לאט לאט תתרגלי ותעברי לעשות לבד
אנונימית
אם זה ברגליים אל תעשי זה סתם מלא זמן ולא שווה עדיף לגלח. ידיים ושאר הגוף מתמודדים זה לא כזה כואב רק בפעמים הראשונות עד שמתרגלים
מתרגלים
זה לא כזה כואב מלכתחילה
זה לא כזה כואב מלכתחילה
זה כואב בהתחלה אבל מתרגלים לזה
עשיתי הרגע שעווה על קצר וזה היה שעווה מיוחדת מתאימה לקצר ולא עבד ולא הוריד כלום
באותו הנושא: