6 תשובות
לא ברור שלא נורמלי
זה מגעיל מצידם
שואל השאלה:
הן החברות הכי טובות שלי אז צחקתי גם לא אמרתי שנפגעתי או משהו
אנונימית
כי זה מצחיק ואת כבר אחרי זה ואין מה להעלב
לא יפה שלהן
ממש מבין אותך
קרה לי פעם עם תמונה שלי שחברים שלי פשוט התקבצו ביחד סביב טלפון וצחקו עליה כשהייתי ממש ליד וזה היה ממש מבאס
אם זה ממש מציק לך תגידי להם כי בכל זאת זה ממש לא בסדר ולא נעים
בהצלחה :)