6 תשובות
שיעור נהיגה
שואל השאלה:
שיעור נהיגה הוא ב12 השאלה האם אני רוצה לקום מוקדם ולעשות אימון או לעשות אחרי..
ובכללי לפעמים הבאות אולי לקבוע תשיעורי נהיגה לסביבות 10 ואז לעשות אימון או להשאיר את זה ככה שיעורי נהיגה בסביבות 1 ואימון בבוקר
שיעור נהיגה הוא ב12 השאלה האם אני רוצה לקום מוקדם ולעשות אימון או לעשות אחרי..
ובכללי לפעמים הבאות אולי לקבוע תשיעורי נהיגה לסביבות 10 ואז לעשות אימון או להשאיר את זה ככה שיעורי נהיגה בסביבות 1 ואימון בבוקר
אנונימי
שיעור נהיגה.
שיעור נהיגה
נהיגה
מה שיותר דחוף לך אני הייתי עושה שיעור נהיגה
באותו הנושא: